fbpx

Kunden Miinto

Facebook
Twitter
LinkedIn

Som investor i B2B software virksomheder er det vigtigt at forstå et selskabs value proposition over for deres slutkunder.

Eller sagt på godt dansk hvad hjælper de med, og hvor meget øger det kundernes indtjening, hvilket er lig med deres afkast på deres investering.

Agillic vil i den kommende tid offentliggøre user cases med deres kunder, og er startet med Miinto.

Miinto er platform for salg af premium- og luksusbrands. Et af deres problemer er, at loyaliteten mere til brands og ikke deres platform.

Så udfordringen i deres businesscase med at matche investeringen i at få en kunde ind på platformen vs. denne kundes life-time value.

Ved at bruge personaliseret kampagner på baggrund af First Party data (1P data), har de løftet life-time med 30%.

Brug af 1P data bliver også mere interessant at følge den kommende tid, hvor fokus på øget privatliv på internettet kan sænke værdien og muligheden for brug af 3P data/tracking. Se mere her: https://www.youtube.com/watch?v=Ipv43k1tJiw

HC Andersen Capital modtager betaling fra Agillic for en Digital IR/Corporate Visibility abonnementsaftale./Michael Friis, D. 12-02-2022, kl. 12.45